Furry Friend Tag – Lotje de kat

Furry Friends’s, ik heb er vijf rondlopen in huis (don’t Judge). De Furry Friend Tag leek me daarom ook de geweldige tag om in te vullen.
Vandaag lees je alles over mijn oudste kat, Lotje.

lotje.png

Wat is de naam van je huisdier?

Lotje, gewoon Lotje.

Hoelang heb je je huisdier al?

We hebben Lotje in huis sinds 2001! Dus dat is alweer bijna zestien jaar. Tijd gaat snel.

Naamloos.png

Hoe oud is je huisdier?

Lotje is bijna zestien jaar.

IMG_20170429_185827.jpg

Wat is de persoonlijkheid van je huisdier?

Lotje is een kat, dat eigenlijk altijd slaapt. Ze komt ook maar heel af en toe naar je toe, als ze aandacht wilt. Ook als ze loopt hoor je haar nagels over de vloer tikken. Ook ligt ze om de week wel weer op een andere plekje in huis.

Naamloos.png

Wat betekent de relatie met je huisdier voor je?

Pure liefde. Ik hou zoveel van haar. zover ik weet is zij er ook in mijn leven, ik was namelijk zes jaar oud toen we haar in huis kregen.

Wat zijn je favoriete herinneringen met je huisdier?

Ze zeggen dat katten niet kunnen troosten, maar ik heb heel vaak dat als ik moest huilen dat Lotje naar mij toe kwam, en op mijn schoot ging zitten.

 

Heeft je huisdieren koosnaampjes?

Nee niet direct, wel gekkerd, of schatje. En af en toe zeg is Lotje is van Lotje getikt, als ze weer eens gek doet.

20160712_113453.jpg

Geef een reactie

