1000 Vragen aan jezelf #5| Tag

We zijn al aangekomen bij het vijfde post van de ‘1000 Vragen aan jezelf’ tag. Zo snel gaat de tijd jongens!

1000 vragen aanjezelf

57. Welke films kijk je liever op de bank dan in de bioscoop?

Ik kijk liever films op de bank dan in de bioscoop. Ook al kijk ik bijna geen films, ben meer een serie fan. Het leuke aan thuis een film kijken is, dat je gewoon je eigen kan gaan. Wil je lekker zeiken op de film? Dan kan dat gewoon, want je valt er (bijna) geen mensen mee lastig.  Mijn lievelingsgenre is trouwens (romantische) komedie.

58. Hoe mild ben jij in je oordeel?

Ik ben best wel mild. Ik heb de neiging om andere mensen niet te kwetsen. Wel probeer ik zo veel mogelijk eerlijk te zijn naar hun toe.

59. Ben je een goede slaper?

Jup! Niks meer aan toe te voegen haha!

60. Wat is je laatste ontdekking?

Dat ik er goed in ben om een nachtje door te halen, terwijl ik amper had geslapen. Ook ben ik weer eens ontzettend verslaafd aan gamen.

61. Geloof je in leven na de dood?

Ik geloof dat er wat is na de dood. Maar wat?

62. Op wie ben je boos?

Op de mensen die baby’s/dieren kunnen wegdoen alsof het voorwerpen zijn. Zoals dat babylijkje wat gevonden is, op de mensen die stiergevechten aanmoedigen. Zo kan ik nog wel even door gaan, maar stay positive.

63. Gebruik je vaak het openbaar vervoer?


Wel voordat ik mijn rijbewijs had en nog naar school ging. Daarna gebruikte ik meer de auto dan het openbaar vervoer. Maar ik vind het ook echt leuk hoor om te reizen met openbaar vervoer.

64. Wat heeft je het meest verdriet gedaan?

Eh, dat bepaalde mensen uit mijn vriendenkring zijn waarvan ik had verwacht dat ze sommige dingen wel zouden begrijpen want uiteindelijk dus niet is gebeurd. En het overlijden van mijn oma natuurlijk.

65. Ben je geworden wat je vroeger wilde worden?

Nee, haha. Ik wilde vroeger altijd juf, schrijfster worden enzovoort. Maar geen van beide is (nog) uitgekomen.

66. Op welk nummer kun je lekker dansen?

Eh dansen? Ik? Nee ik kan niet dansen haha. Wel kan ik super los gaan op nummers van Nicky Romero (goh).

67. Welke eigenschap waardeer je enorm in een geliefde?

Humor! Dat maakt het leven een stuk gezelliger. Natuurlijk ook de ‘normale’ eigenschappen zoals luisterend oor kunnen bieden, zorgzaam zijn enzovoort. Iemand die positief in het leven staat.

68. Wat is je grootste aankoop geweest?

Aankoop van mij rijlessen en rijbewijs haha. Wat een duur grapje is dat!

69. Geef je mensen tweede kansen?

Ja, ook als mensen het niet verdienen. En bij sommige waren het zelfs veel meer dan twee kansen.

70. Heb je veel vrienden?

Nope! Gelukkig heb ik wel twee beste vriendinnen waar ik altijd terecht kan wanneer het nodig is. Ik vind het af en toe ook moeilijk om mensen echt ‘vrienden’ te noemen. Ik praat wel met een paar mensen, maar of ik ze zou vrienden noem? Nee.

Dit was dan weer een 1000 Vragen aan jezelf! Volgende week komt deel zes online!

Geef een reactie

