Gastartikel: Tosti bij het eten

Hey !
Vandaag heb ik een gast artikel van MC Kleuver. Neem zeker even een kijkje op zijn site.

Gastartikel tosti bij het eten.png

Tosti bij het eten

Op deze zonovergoten dag zit ik binnen te kijken. Zo zonnig is het althans niet. Strepen donkere wolken schuiven met een snelheid door de lucht. Een geur van vers gemaakt eten vult zich door de keuken. Aan de keukentafel ben ik bezig met het schrijven van een nieuw artikel. Ik ben net terug van vakantie en mijn blog is een bende. Het is nodig de tijd om nieuwe content te schrijven. Verschillende onderwerpen staan er op mijn lijstje voor  nieuwe columns. Waarom ik mij verbonden voel met het bos, hoe ik mij kan vermaken met bellenblaas en een artikel over handlettering. Dat is een leuke hobby.

 

De geur van net klaargemaakte kroketten vult de ruimte. Samen met kaas die tussen twee broodjes zijn gesmolten. De tosti. Mijn telefoon rinkelt de hele tijd door. Het is prettig om goed bereikbaar te zijn. Dat heb ik stiekem de laatste twee weken een beetje gemist. Je mist toch best wat op vakantie. Ik besefte het niet gelijk. Ik dacht: ik zal niet veel missen. Maar toen ik thuis kwam had ik hele rijen met blogs die ik terug moest lezen. Sorry alvast, ik zal je vertellen dat ik niet alles heb teruggelezen. Dat was echt veel.

Een glas water wordt naar mij toegebracht en de media blijft maar doorgaan. Ik heb Facebook opengezet op mijn laptop. Mijn pagina staat stil en de laatste dagen zijn er maar weinig meldingen geweest. Het wordt tijd om daar iets aan te doen. Ik eet een hap van de tosti en voel de kaas plakken aan mijn gehemelte. Wat een vies gevoel. Op Facebook plaats ik een bericht met een nieuw artikel. Even delen in verschillende groepen. MC is on the road. Zo hoort het te gaan. De wolken zijn overgegaan in lichte regendruppels. Ik eet de rest van mijn tosti op en vermaak me met een schrift om de quotes van Pinterest op te schrijven op mijn manier.

 

MC Kleuver bedankt voor je gast artikel! 

Geef een reactie

