The Flash | recensie

 

Vorige keer had ik een recensie van de serie; ‘supergirl’. Dit keer heb ik een recensie van de serie; The Flash. Ik ben nu ongeveer op de helft van seizoen één. Ik wou serieus dat ik eerder van deze series had gehoord. Want The Flash is van het jaar 2014.
Het werd afgespeeld op de Amerikaanse TV-zender; The CW Television Network.


the flash.png

Genre: Drama, actie/avontuur, Sciencefiction
Hoofdrol: Grant Gustin 
Bijrollen: Danielle Panabaker, Carlos Valdes, Tom Cavanagh, Candice Patton, Jesse L. Martin, Rick Cosnett
Gerelateerde serie: The Arrow

Waar draait The Flash om? 

The Flash draait om Barry Allen (Grant Gustin). Als Barry Allen elf jaar is wordt zijn moeder vermoord door een bizar incident. Zijn vader wordt onterecht veroordeeld voor haar dood.
Barry Allen wordt in huis genomen bij detective Joe West. Barry Allen groeide daardoor op met het meisje waar hij later stapelverliefd op wordt, Iris West.
Jaren later is Barry een briljante sporenonderzoeker bij de politie. En doet hij zijn best om de dader van de moord op zijn moeder te vinden.
Hij is heel erg geïntresseerd in de deeltjesversneller van Harrison Wells. De deeltjesversneller expolodeert tijdens de openbare onthulling, Barry wordt hierdoor geraakt door een bliksemschicht en komt hierdoor in een coma, die wel negen maanden duurt.
Wanneer hij uit de coma ontwaakt, is hij veranderd in het snelste mens op aarde.

Mening
Ik vind The Flash tot nu toe ook weer een top serie! Je krijgt grote vragen die je beantwoord wilt hebben. Vooral in in fases krijg je vragen waarbij je echt denkt; ‘huh’. Je krijgt gelukkig vaak ook antwoord op je vragen. Elke aflevering vind ik geweldig. En zo tof bedacht en in elkaar gemaakt. Echt knap gedaan van de bedenkers!

Ook bevat The Flash ook weer (droge) humor waar ik van hou. Het wordt op een leuke manier gebracht door de cast.
Ik vind The Flash echt geweldig tot nu toe, en is dan ook zeker weten een favoriet van mij.

 

Geef een reactie

