Instagram TAG!

Ik ben dol op foto’s maken, foto’s kijken op Instagram. Vandaar dat ik voor jullie vandaag de Instagram tag heb ingevuld!

  • Wat is je Instagram gebruikersnaam, en waarom?
    Mijn Instagram gebruikersnaam is: aniekmarije. Dit omdat het simpel weg mijn naam is haha.
  • Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
    Ik probeer elke dag een foto online te zetten, maar dat vind ik opzich best moeilijk, omdat ik een mooie instafeed wil en niet telkens foto’s van mij alleen.
  • Laat je favoriete Instagramfoto zien.

Moeilijk, moeilijk. Dan kies ik toch voor deze foto samen met mijn zus. Wel paar jaar oud. Maar familie is zo belangrijk voor mij.

  • Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.

Dat is deze foto; hier ben ik aan het sporten en dat wou ik graag delen op instagram. Niet de mooiste foto trouwens haha!

  • Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

De app instasize gebruik ik voor mijn foto’s. Hier maak ik ze kleiner.

  • Welke celebrities volg je?

Ik volg er best een paar, ik zou er een paar uit mijn hoofd opnoemen; Marly van der Velden, Tim Douwsma, Pip Pellens,  Robin Martens, Ariana Grande enz. Als youtubers, bloggers en Twitch Streamers mee telt volg ik er nog veel meer.

  • Welk Instagramfilter gebruik je het meest?

Dat is; Inkwell of  Willow. Hier wordt de foto zwart/wit van.

  • Welke hashtags gebruik je het meest?

#blogger #dutch #photooftheday enz.

  • Welke dierenaccounts volg je?

Heel veel youtubers hebben nu een account van hun huisdier. Zoals Dee en Enzo Knol hebben een account van hun kat; @sokdepoes.
Bonnie(boncolor) heeft ook een insta account van hun kat: @Poppydepoes.
Saske & Alwin hebben ook een account van hun kat; @freekdekat

Ook volg ik een kattencafé op instagram; @kattencafe+opznkop.

  • Welke (grote) bedrijven volg je?Eigenlijk volg ik geen grote bedrijven. Ik volg meer youtubers, familieleden, vrienden enzovoort.
  • Heb je veel familieleden op Instagram?Nee, ik volg wel een paar familieleden zoals mijn zus, zwager maar die posten niet zo veel.

 

Mijn vraag aan jou is;

Gebruiken jullie vaak Instagram? 

 

 

Geef een reactie

