1000 Vragen aan jezelf #6| Tag

Ik beantwoord elke week veertien vragen van de 1000 vragen  tag. Dit keer is het al weer tijd voor deel zes.

1000 vragen aan jezelf tag

71. Van welke woord krijg je de kriebels?

Ik vind verkleinwoorden zo naar. Ik weet niet precies waarom, maar ik krijg er de kriebels van.

72. Ben je ooit op tv geweest?

Nope. Haha.

73. Wanneer was je voor het laatst zenuwachtig?

Ik was wat zenuwachtig op mijn intakegesprek op school. Ik dacht serieus dat ik niet werd aangenomen omdat ik daarvoor was gestopt met mijn andere opleiding.

74. Wat maakt thuis thuis voor jou?

Dierbaren om me heen, plekje met mijn eigen spullen, dat ik lekker kan bloggen, muziek kan luisteren, gamen enz.

75. Waar haal je je nieuws vandaan?

Internet en televisie.

76. Wat is jouw favoriete sprookje?

Hmm, eigenlijk heb ik niet echt een favoriete sprookje. Ik vind alles wel mooi haha.

77. Wat is jouw humor?

Flauwe humor, random humor, woordgrappen enzovoort.

78. Hoe vaak sport je?

Elke week sowieso 1 keer fitness, ik probeer wel vaker te gaan maar hey, netflix, gamen, do I say more?

79. Ben jij onvergetelijk?

Ik denk van niet, omdat iedereen wel eens in je geheugen weer eens voorbij komt, tenminste zo denk ik  er over.

80. Welke twee dingen kun je niet missen?

Als het om mensen gaat, vrienden en familie.

81. Wat zou je doen als je vijf jaar in de gevangenis zat?

Vragen of ik mijn telefoon mag om te netflixen en muziek te luisteren haha.

82. Waar werd je vroeger blij van?

Pokemon, spelen met playmobile.

83. In welke outfit voel je je mooi?

Gescheurde broek, t-shirt, leren jacket. Jurkjes.

84. Wat ligt er op je nachtkastje?

Ik heb geen nachtkastje, wel staat mijn bureau naast mijn bed, hier leg ik voor dat ik op bed ga altijd mijn telefoon neer, er staat een wekker op enz.

 

Geef een reactie

